Fars Dag


Idag för första gången skulle Noomi få uppvakta sin fina pappa på Fars Dag! Dock var David tvungen att jobba hela dygnet så vi fick fira honom redan igår istället. Noomi hade fixat både blommor och paket till sin älskade pappa ♡

En far
När du var riktigt liten 
 Och nån annan varit stygg
så var hans stora famn
en plats där du blev trygg 

En far är nån som vet 
att skydda sina nära
Han vakar över dig 
långt borta eller nära 

När lasset blir för tungt 
och hotar att dig stjälpa
Så finns han där till hands 
Att stötta dig och hjälpa 

Som förebild han går 
i livets långa trappa. 
Och ingen är som han..
Han är din kära pappa! 

Vill även uppmärksamma MIN älskade pappa idag! Tänk att det är fem år sedan jag sist fick chansen att ge dig en kram och berätta hur mycket jag älskar dig! Det går inte en dag då jag inte tänker på dig, inte en vecka utan att jag saknar dig och känslan av att jag aldrig mer kommer få bli hållen i din famn gör så fruktansvärt ont inom mig! ♡♡♡
Kommentera inlägget här: